Hijackers problém?

Určite sa to stalo už mnohým keď si nedali pozor a klikli na odkaz, ktorý za sebou skrýval hijacker. Definíciu si požičiame s Wikipédie:

Hijackers, v preklade únoscovia, spôsobujú „samovoľné“ otváranie okien prehliadača i v čase, keď používateľ žiadne webové stránky neotvára, prípadne menia nastavenie Vašej domovskej stránky, stránok s chybovými hláseniami prehliadača a vyhľadávacie stránky na svoje vlastné. Nepríjemné je to, že znemožnia nastavenie týchto stránok späť.

Mnohokrát pri vyhľadávaní riešenia ako daný Hijacker odstrániť Vám je ponúknutý platený SW s neistým výsledkom a neznámou funkčnosťou. Antivírusi a štandardné malware možno zareagujú, ale väčšinou problém nevyriešia.

Skúsim Vám ponúknuť stručný návod, ktorý sa mi osvedčil a v 98% problém vyriešil:

  1. Vykonajte reset nastavení vašeho browsera
    1. Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=en
    2. Internet Explorer – https://support.microsoft.com/en-us/kb/923737
    3. Firefox – https://support.mozilla.org/en-US/kb/refresh-firefox-reset-add-ons-and-settings
    4. MS Edge Windows 10 – http://www.howtogeek.com/237527/how-to-reset-microsoft-edge-in-windows-10/
  2. spustite cmd ako administrator.
    1. Widows 7: Start -> Vyhladať – napíšte cmd – vo výsledkoch vyhľadávania kliknite pravým tlačítkom a vyberte Spustiť ako správca (Run as Admin)
    2. Windows 8 a vyšší – kliknite pravým tlačítkom na ikonu Windows v ľavom dolnom rohu a vyberte Príkazový riadok(správca)
  3. V okne správcu zadajte postupne nasledovné príkazy:
    1. RD /S /Q „%WinDir%\System32\GroupPolicyUsers“
    2. RD /S /Q „%WinDir%\System32\GroupPolicy“
    3. gpupdate /force
  4. Reštartujte PC

Skontrolujte či je všetko v poriadku. Ak nie skúste nás kontaktovať info@bluez.sk